Tag Archives: waktu imsak dan berbuka puasa negeri melaka

Waktu Imsak Dan Berbuka Puasa

ramadhan1 300x225 Waktu Imsak Dan Berbuka Puasa

Waktu Imsak dan Berbuka Puasa

Waktu Imsak Dan Berbuka Puasa

Bulan ramadhan dah datang! Hoorey, ni la masa untuk kita beramal dan tambah pahala. Bagi yang nak berhijrah kepada sesuatu yang baik contohnya nak terus bertudung litup baik mulakan di bulan ini kerana niat yang baik pastinya membawa seribu kemanisan tambahan di bulan ramadhan yang mulia ini.

Marilah kita sama-sama memperbanyakkan ibadat kepada-Nya dan jauhi larangannya. Kalau nak tengok benda-benda lucah tu seeloknya tangguh dahulu la. Biar habis bulan ramadhan dan kalau tak mampu tahan pun tunggu la selepas solat terawih ke. Hehe..

Bulan yang mulia ni datang setahun sekali sahaja jadi sebagai umat Islam janganlah kita ponteng puasa. Tak baik! Kata nak pahala penuh 1 bulan kan jadi pahala satu bulan dengan hari tak sama. Berlipat-lipat ganda pahala kita dapat untuk bekalan di akhirat sana.

Continue reading

pixel Waktu Imsak Dan Berbuka Puasa

Incoming search terms:

  • waktu sahur
  • waktu solat negeri perlis 2012
  • jadual_waktu_sembahyang tahun 2012 negeri selangor
  • waktu berbuka puasa negeri perak
  • waktu berbuka puasa pahang
  • jadual sahur
  • jadual sahur 2011
  • waktu buka puasa kedah
  • jadwal puasa ramadhan 2012 melaka
  • takwim buka puasa 2012 penang perlis kedah
  • waktu sholat perlis 2012
  • Waktu berbuka puasa negeri kedah
  • takwim ramadhan kedah 2012
  • waktu berbuka puasa pulau pinang